Kväller!

Jag är helt slut känner jag!
De har varit en rolig helg tillsammans med nära och kära..
Men nu väntar sängen..
Thilde är inte som hon ska, knölar en massa innan läggdags så idag somnade hon på min mage!
Skruttan då, de är väl mycket som händer i hennes liv just nu..

Tänkte bara att jag skulle slänga in bilder på de som jag inhandlade idag ;)
 
Julkläder till Thilde..
Pappa fick välja idag..

Vinylskålen (som syster stog och sålde)
Man kunde välja om man ville ha dekoration i eller inte..

Tabletterna som jag har på köksbänken,
men kom på när vi väl var hemma att jag hade velat haft 4 istället för 2.

Och nu har även adventsljusstaken fått ljus. ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån där tomte som du har på bilden längst ner, en sån har jag också!;)

2008-12-01 @ 07:19:30
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!Ja vi hade då den värsta magsjukan jag har varit med om..feber, frossa, ont i leder, spydde typ 20 ggr på en natt..hoppas ni sliper de!! hur är de med er? va mysiga saker du köpte..kram

2008-12-01 @ 11:04:34
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja visst är han det =) Tack så mycket!!

Kram

2008-12-01 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0