Söndag!

Jaha dagen igår vart lyckad!
Hade super trevligt, var mycket bättre än jag väntat mig.. =)
Kom hem kl 23 och då skrek sängen efter mig..
Men jag gick in på datorn en snabbis sen däckade jag på soffan, men vart väckt av Älsklingen!
Så till slut fick jag äntligen somna i min kära säng...



   

Cissi & Emil kom ut och hälsade på oss en sväng idag!
De var riktigt trevligt..
Barnfria och med en kladdkaka är aldrig fel!
Eller hur Cissi?
Imon är de jobb som gäller, ska bli riktigt skoj faktiskt!
Inte alla som längtar tills sitt jobb men de gör jag!
Sen är de fullt upp hela veckan!
Har mycket att stå i ;)

Nu ska jag ta och hänga tvätt sen ta mig en låååång dusch!
Snart får jag ta mig ett lååångt bad istället..

Sooo Looong Friends!



Kommentarer
Postat av: ♥Cissi♥

Ja! Tack för supergod kladdkaka =) Sitter ju inte helt fel.

Puss & Kram

2008-11-16 @ 20:46:47
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg ut som om ni hade de jättebra!!



Gå in på denna länken så kan du samla poäng o få gratis presentkort o grejer



http://www.gratismode.se/?c=10221

2008-11-16 @ 21:36:36
Postat av: Anonym

synd att jag inte hade nå bensin annars hade jag ju kunnat komma. men va du ledig på fredag? passar ju mig bäst o ses någon f.m...

2008-11-17 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0