Redan Torsdag!


Cissi och Engla var här idag på eftermiddagen,
bjöd hit dom på kaffe och kladdkaka och de kunde varken jag eller Cissi motstå.. Haha :)
Vi är riktiga gottegrisar.. Men de får man vara eller hur Cissi?
Engla och Thilde har busat runt hela tiden!
 Och sen när de var dags för hemfärd för dom så vart de puss och kramkalas,
Sötnosar!



Peter och Carro var förbi här också! Nej ingen bebis än :( Nu får du kika ut..
Vill ju se dig och hålla dig!
Så jag kan bli sugen på en till liten.. ;) hehe


Fruktstund!

Nu ska jag hänga lite tvätt och bädda rent i sängen!
Finns de nå skönare än nybäddat?!
Sen blir de till att plugga för fulla muggar...

Snart är de över! Då kan jag äntligen slappna av!!
Går på helspänn hela tiden..
Men snart snart!!! Wiiie :)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi har du fått nojja på kladdkaka?? :-P

skönt att de snart är över..du kommer klara de.!

Tycker också att Carros bebis får ta o kika ut snart :-D ses nån dag nästa vecka?

2008-10-16 @ 20:46:38
Postat av: Cissi

Ja, vem kan motstå en kladdkaka! Guuud så gott =)

2008-10-17 @ 19:13:58
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0