Tjohej!

Då var man hemma!

Jobbat nån timme idag sen åkte jag förbi Emmelie en sväng och tjåla lite skit.. :)
Vidare och plocka upp Thilde på dagis och nu sover hon middag i sin säng..
Ska försöka ta mig ut om en stund och plocka lite ris så jag får pynta lite ;)


Jag har så mycket energi, speceillt när solen lyser..
Håller även på att tvätta Thildes jacka, (den hon har på dagis)

Nää om man ska försöka få nått i magen???
Fick tillbaka lite på skatten iaf.. :)

Som ni ser så har jag inte så mycket skoj att skriva!
De gammla vanliga!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ändå lika kul och läsa din blogg :)

Ha en bra helg

2009-04-03 @ 13:11:23
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0