Onsdag....

Då har redan halva veckan gått!
Redan torsdag imon!!
Idag då, jobbat som vanligt dagen gick bra och fort.. =)
Sen när jag kom hem dammsög jag lite sen bar de av mot dollar och MM för att handla lite..
Har haft Amanda på besök, trevligt som vanligt =) Fika och åt lite kvällsmat ihop.
Christian är med Janne i leksand och kikar på hockey.

De bästa idag var när Christian och Thilde kom hem.
Christian sa till Thilde att hon skulle berätta för mig varför hon inte fick nån pulka idag!

Christian: Thilde varför fick du ingen pulka av pappa idag?
Thilde: Thilde va dum, spottade på pappa!
Jag: Men Thilde så får man väl inte göra?
Thilde: Nej mamma, pappa vart jätte arg, och man måste vara snäll nu när tomten snart kommer!
Gullunge!

Sen har hon börjat fråga hela tiden -Va heter du?
Och sen kör hon med -Vet du en sak =) Söööta unge, älskar dig så de gör ont!

De är underbart när dom lär sig nytt hela tiden!
Och nu pratar ju Thilde för fullt, och har gjort ett tag!
Sen är hon så himla duktig på att sjunga, hon gör de inte när vi är i närheten!
Mest när hon är inne på sitt rum, hon försöker smyga lite med de.
Men på dagis springer hon runt hela dagarna och sjunger tillsammans med bästisen Lisa.

Nu ska jag slå in lite julklappar, och sen vika tvätt..

Puss o kram till er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi ja dom kan då allt dom små!! :-)

du vet du vilka dagar dom säljer julgranar utanför MM?? dom lär väl stå där i helgen va? kram

2009-12-17 @ 08:01:00
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Ja jag ska titta vad det är för nåt i den.. skärmen är 19" iaf. funkar prima! ja skickar en bild sen! kram

2009-12-17 @ 12:33:04
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0