Hemma igen!

Då var man hemma igen! Spenderade förmiddagen på villgott!
Fanny och Alicia gjorde oss sällskap!
GUD så mycket barn de var där idag då..
Dom hade fullt upp med allting.. Fast roligast är nog rutchkanan.. :D
Vart lite lunch där, och nu ligger Thilde och sover!
Hon somnade direkt jag satte ner henne i bilstolen..
Skrutta..
Jag har nyss fått i mig lite mat, och ska snart ta tag i trasan och torka lite.. ;)
Sen har jag lite disk att ta reda på också!
Måste slänga in en maskin med tvätt också..
Nää dags att slå på kaffebryggaren..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan! Ja jag såg att du skulle sälja skötbordet...Men jag har ett skåp/bänk på toaletten som jag ska ha en sådan där dyna på...Har inte så stort badrum. Men ska hör om jag vet någon som vill köpa.

Ha det så bra...Kramar

2009-02-05 @ 13:44:24
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0