Morfar på besök!

Har haft Pappa(Morfar), Kasper och felicia här på besök hela eftermiddagen!
Riktigt kul, vi busade och käkade lite mat tillsammans.. =)


 


Och idag har vi även fått bilen tvättad! Älskligen var ner och fixade de!
Skönt för de behövdes verkligen..
Idag var de meningen att jag skulle ha jobbat natt på stopet! Men de vart inte så..
Nästa gång,.. =)
Nästa vankas de jobb nästan hela veckan som de ser ut nu.. =)
Skönt!!

Nu är skruttan trött efter en lång dag med en massa bus..
Så jag ska lägga henne..
GLÖM inte min annons på blocket.
Länk finns i inlägget innan..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Marih

Stol nummer 3 är min personliga favorit också. Var n på ILVA idag och fick syn på den. Men var tvungen att kika runt lite eftersom det var inte sådär ruskigt billig direkt :o( Men vad gör man inte när man vill få fint hemma :o)

2009-02-28 @ 20:55:29
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0