Pott Träning!

De är va vi har hållt på med på kvällkvisten!
Både Thilde, jag och Christian har fått provsitta pottan.
Och om man säger att hon ska kissa eller bajsa då tar hon i för kung och fosterland!
Sööötnos.. Jaja de där med potta de kommer hon nog inte vilja kissa på än på ett tag..
Hon är ju fortfarande min bebis..

Ja jag vet! DAGS för klippning..
Haha, hon ser ut som en riktigt trolluinge!
 

Imon funderar jag STARKT på att åka ner på villgott så Thilde får leka av sig lite.
Tråkigt att bara vara hemma för henne..
NÅN som känner sig SUGEN och VILL hänga på oss???
Ring mig.. =)

Nu ska jag fortsätta kika på ARGA snickaren..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi såg ut som om hon tyckte pottan va skoj iaf :-)

2009-02-04 @ 21:17:12
Postat av: Lill

Javisst börja jag få.. HIihii.. Ja det får ni:) Men denna vecka går inte.. Imon är det fullt upp å på fredag åker vi till sthlm.. Men nästa vecka får ni gärna komma någon dag.. =)?! kram

2009-02-04 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0