Varma Mackor

Är precis vad vi nyss har ätit. Gott!!! :)
Dagen idag har vi varit runt och hälsat på..
Vi började hemma vid Ivar och Marie (Thildes Gammel farmor och farfar)
De bjöds på fläskfilé, gorgonzolasås och potatis.. Mmm
Efterrätten var glass med kolasås..
De var inte helt fel..Efter de åkte vi till svärmor,
men Christian tog skotern och åkte ut tillsammans med Andre och Magnus..
Dom hade haft en trevlig runda.. :)
Hanna och Ebba var även hemma vid Svärmor, där fick vi marängsviss.. ;) Gott gott!
Har bara ätit hela dagen känns de som.
Vi åkte ner til Anette och Jonny efter vi varit vid svärmor, där fick vi lite kaffe..

Imon är de jobb och dagis igen!
I tvättstugan står de fortfarande stilla.. Hmm,
 Jaja får ta tag i de imorgonkväll när lillstumpan somnat!
Nu sitter jag i soffan och ska kura ner mig brevid min kära sambo..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi vi åt också varma mackor igår :-)

2009-02-16 @ 07:24:33
Postat av: sofia

Nej usch vad jobbigt sånt där är. Kan ta det till en viss gräns sen blir jag skogstokig haha.

Allt bra med er?

Kramar

2009-02-16 @ 08:31:06
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Jonna

tack så mycket..

åh ska dom kolla upp dom nu, vad skönt att få svar på vad de är för nått. lycka till.. på fre ska vi nog ta och ses hemma vid mig ,jag o sandra o ev linda ..

kramar.

2009-02-16 @ 08:46:07
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: sofia

Jodå annars är allt bra. Ska väl försöka ordna för isabell i veckan så antagligen blir det väl ännu mer livat men det får man ta haha.

Annars blir det väl lugnt i veckan, lite promenader och så bara. själva då? var du sugen på en fika =)

Kram

2009-02-16 @ 09:20:48
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0