Home Sweet Home!!

Oj oj oj, idag har vi varit och flängt här o där!!
Efter jobbet åkte jag hem och bytte kläder sen vidare ut till hagge för att hämta skrutt vid momo..
Sen packa vi in oss i bilen och åkte mot smedjebacken för att hälsa på pappa(morfar)..
Träffade på Jonna som cyklade förbi så vi stannade o tjåla lite skit ;)
Sen vidare till min mormor och morfar, men dom var inte hemma :(
Så dår åkte vi mot pappa, lekte lite i lekparken medans vi väntade på Kasper..
Sen när han kom så åkte vi raka vägen till stranden!!
Hade dock inga badkläder med mig, men Thilde hon gick med rumpen bar!
Träffade även på Jonna, Samuel och Johan där!!
Efter att förbrukat nån timme på stranden så ville jag kika in på anna panna lingonkanna (leksaksaffären i Smedjebacken)
Kom ut därifrån med armringar till Thilde,
en bok som Anna själv har skrivit, (hon som äger leksaksaffären) Sen en liten bur med en häst  i ;)
TACK Pappa för armringarna och boken.. :)
Vi har även lagt undan en 2 års present till lillskrutta.. :)

Efter en bra dag i Smedjebacken åkte vi sedan till stan igen!
In på skoaffärerna för att leta skor! Men inge resultat, blir nog kupolen imon..
Då ska jag även kika på nya vagn igen!!

Nej nu ska jag ta och lägga skrutt..
Snart kommer även bästa Emmelie hit.. Vi ska ta oss en kalla öl på altanen..
Hoppas ni har en bra fredagskväll

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: jonna

vad ska du kolla på för vagn =) du får komma in på lindex o säga hej, jobbar ju i trök blg hela helgen..

trevligt o ses, smal du blivit :)

kram

2009-07-17 @ 20:34:46
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0