Lek, Bus & Tacos!!

Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen hemma vid Kina o barnen!
Vi har busat, badat i poolen och käkat tacos tillsammans ;)
Har öven hjälpt Kina o rensa lite i Alexanders rum och Alexanders kläder!
Jisses va Alexander har o hade kläder.. :)
Så nu vet jag vem jag kan låna killkläder av tills jag får en till liten.. :)


Barnen käkar tacos, mums..


Efter en stund var Thilde utråkad!!
Så då började hon med alla sina grimaser som hon gör.. ;)


Kolla in soft stilen.. ;)
Men han var iaf snabbast på golvet, åla runt och var här o där!
Fort gick de.. ;)

Ska snart ta och hoppa in i duschen!
Sen blir de sängen i tid idag, har lagt mig vid 23, 23:30 tiden hela veckan :(

-Längtar som en TOK till helgen, lördag blir de PARTY!!-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0