En trevlig eftermiddag!

Innan klädpartyt idag var de full fart på mig,
lämnade Thilde vid kusin Ebba och Hanna medans klädpartyt va..
Åkte hem, plocka in alla varor!
SKÖNT att ha storhandlingen klar!
Fick en hel del till en billig peng! De är willys de ;)
Tog mig en vals med dammsugaren, och damma lite snabbt!
Sen gjorde jag mig iordning och precis när jag skulle slå ner rumpan i soffan så plingade de på dörren..
Sen vällde de in folk..
De vart ett lyckat klädparty, och alla hittade nånting..
TACK alla för att ni kom!

Köpte Thilde ett par jeans.. :) Tror dom kommer bli super bra på henne.
Dom var riktigt mjuka, inte stela och hårda.. :)
Så nu längtar jag tills dom kommer...

Nu ska jag ta hand om en snorig dotter..
USCH va jag HATAR denna årstid, detta jäkla snorande HELA tiden!!
GE MIG VÅÅÅÅR och SOMMAR NU!!!!!!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag hatar också denna årstid med ALLT SNOR som aldrig tar slut!!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄ!!!



meandi jeansen är UNDERBARA! F älskar sina och jag med ;-)

2009-03-25 @ 20:31:51
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0