God Morgon Tisdag!

Gud vilken natt :/ Har haft riktigt ont i natt! Vaknade av värkar!
Men de avtog, efter att jag rest mig och gått lite! (trodde för ett tag att Mormor skulle få rätt).
Hon har nämligen gissat på att bebisen ska kika ut idag eller den 4 januari!

Men nu sitter jag här, och ska strax äta lite frukost! Jag måste nämligen vänta ett tag innan jag äter!
Blir alldeles för illamående när jag äter direkt på morgonen..

Föresten så vann jag tävlingen på Dorotheas blogg! =)
Snacka om att min dag är räddad,
TUSEN TACK!
För presentkortet på fyndig.se tänker jag köpa detta

En snygg färgglad unisexklocka som passar både herr och dam.


TACK ännu en gång ;)

Ha en bra dag!
Puss O Kram


Kommentarer
Postat av: Mima

Snygg!Blir inte beroende av att tävla nu ;)

2010-12-21 @ 08:33:40
URL: http://patroa.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Så lite så. Kul att du blev glad :)

Kram på dig

2010-12-21 @ 15:33:11
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0