En vanlig söndag

Sitter här i min ensamhet och bara sappar mellan kanalerna!
Vet inte riktigt va jag ska kika på!!
De slutar väl med att jag kollar på johan falk, som alla andra gör denna söndag antar jag.

Idag har vi inte gjort så mycket efter att Angelica och lowa åkte.
Mest bara slöat, och byggt med klossar.
Skönt att bara va!
Nu på kvällskvisten har jag donat lite i vardagsrummet, nu när granen äntligen försvunnit..
Ska hänga lite tvätt snart och vika tvätt, har förskutit de tills nu..
Ska hoppa in i duschen snart också, sen blir de nog sängen..

Imorgon börjar jag inte jobba förens kl 11 och slutar halv 4. Ska bli skönt med lite sovmorgon.
Christian är ju i torpet, så Thilde ska få vara vid Ivar & Mari tills han kommer hem.
Vilket hon älskar att vara, Min maji säger hon =)

Jaha har inget mer att skriva!
Mer än att denna helgen har varit super, haft de jätte mysigt med Angelica, Lowa och Thilde..

Natti natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0