Gomorron Söndag!

Imorse klev jag upp vid halv 10, skönt o få sova lite.
Kvällen igår var trevlig, spelade wii för fulla muggar, haha :)
Jag har spelat de 1 gång förut så de var lite ovant men de var skoj!!
Tack mammorna :)

Idag då! Vi ska bege oss till huset strax och hjälpa Pappa, de är rätt mycket kvar att göra!
Christian ska måla, jag ska städa för fulla muggar och syster ska måla köksluckorna!
Thilde ska få vara med mormor under dagen..

Tänker på Hanna och Niklas som äntligen är på BB..
Lycka till nu :)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Simone

Nej, jag har inte sett nåt lila :S Jag kan inte nånting om bloggar så jag har inte gjort nånting, lovar :S Det måste ha blivit nåt knas isf :S



Ja, tack Emelie :)



Kram

2010-01-10 @ 15:38:27
URL: http://simonemalm.blogg.se/
Postat av: Simone

Jadå, det är ingen fara :)

Du har ju inloggningsuppgifterna så du får plottra och dona bäst du vill. Är jättetacksam för att du hjälper mig! :)

Kram

2010-01-10 @ 23:16:57
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0