Löööördaaaag .....

GUD vilken skoj kväll de var igår!
Jag och Carro var ut och skaka rumpa!
Jag var nykter eftersom jag har varit där nu på morgonkvisten och städat upp efter er lortgrisar, haha =)
nejdå de var faktiskt inte så farligt!
Men tänk att damtoaletterna alltid är värst, konstigt de där ;)
Hade med mig Natalie och Ida också =)

TACK Bästaste Carro för igår, Folkan sviker vi inte i första taget!
Var riktigt skoj där... =)

Jag och min BÄSTA <3

Nu ska jag väl försöka göra ett ryck här hemma, tvätt och laga mat!
Mina älsklingar har åkt till tippen, Thilde skulle promt med Pappa =)
Sen ikväll ska jag och Angelica in till folkan och göra klart möbleringen inför loppisen imon!!
Jiiihoooo, hoppas på att få se massa kända ansikten =)

Ha en bra lördag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Liiv

Fin blogg :)

2010-01-30 @ 11:53:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0