Städlördag!

Tjoho då var de lördag och jag har varit vaken sen 6:15..
Stog klar vid sporthallen kl 7 och mötte upp Ida och Natalie för lite städ på sporthallen!
De gick som vanligt kanon bra :) Och Ida var jätte duktig, (för att vara första gången).
Sen efter jobbet åkte jag hem en snabbis, och vidare till Pappa och Syster för att hjälpa till i huset.
Just nu är jag hemma och Christian är där istället och hjälper till o målar lite, de är då inte vackert kan jag lova!
De behövs en total rustning, men annars är huset jätte jätte charmigt.

Jag och Thilde åker tillbaka om ett tag!
Nu sover hon middag och jag har just gjort mat!
 Jag ska passa på att slumra en stund jag med, idag har tröttheten inte varit rolig...
Var lääääänge sen jag var så här trött.. Uscha mig!!

Trevlig lördag på er!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0