Huvudvärk, fast glad

Hemma med jordens huvudvärk, märks att jag inte druckit som jag ska :(
Fy skäms speciellt nu när jag inte äter som jag brukar heller!
Igår var de en bra dag, fick mänga roliga besked, de första var att jag kommer få tillbaka på skatten =)
Lite extra pengar är aldrig fel :)
Sen att Christian också skulle få tillbaka =) Wiiieehooo ...

Thilde har spenderat dagen tillsammans med Moster och Niklas, de har gått super bra!
Har inte sovit nå middag och gissa va hon gör nu ;)
Så jag ska passa på att vila ögonen jag med, Christian skulle in till stan direkt efter jobbet och fixa glasögonen så då hinner jag vila lite :)

Ikväll är de grey´s kväll igen och då kommer Sussie upp.
Och Christian beger sig ner till Totto =)

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0