BB VÄSKAN

Satt och funderade på om jag kanske ska ta och börja packa BB väskan???
Med Thilde gjorde jag de rätt så tidigt, men denna gång har de liksom blivit bortglömt!
De har inte blivit av helt enkelt, tror nog de är för att jag inte kan tänka mig att de faktiskt snart är dags...
Men ska börja tvätta mini mini kläder i veckan också, påsen med kläderna står i tvättstugan och väntar på att få tvättas..

Ska väl även få fingrarna ur och ta ner spjälsängen från vinden...
Men kan faktiskt hålla med om att 2:a barnet bara hänger med, =) som vissa säger, !!
Inte för att man glömmer, men de bara blir så!
Bebisrummet vill jag också hinna klart med innan den anländer, så de är klart!!

Men annars så kan jag faktiskt glömma bort att jag faktiskt har en dunderkula till mage!
För ibland på mornarna när jag vaknar har jag liksom glömt att jag är gravid,
och tror att jag bara kan hoppa upp ur sängen!
 Vilket inte är fallet.. haha =)

Ska väl knåpa ihop en BB väska lista!
Men komemr knappt ihåg vad man bör ha med sig..
TIPS tas gärna emot..

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0