GOD MORGON

Varit vaken sen 6, då väckte Thilde oss, tur var väl de för jag hade slagit av alarmet på mobilen! :/
Så vi gick upp och bara mös i soffan i 30 min innan påklädning och borstning av tänder!
Nu har dom åkt iväg till dagis och jobb, Thilde är fortfarande lite off på att gå till dagis :/
 Men idag är de ju utflykt så de blir nog bra!

Själv ska jag till Falun på Auroramöte :) De ska bli väldigt spännande och hoppas de blir givande!
Då kommer de säkert snurra ännu mera i mitt huvud hur jag vill ha min förlossning.. Hihi :)
Har DU som läser just nu gått på Aurora någon gång?

Nu ska jag äta lite frukost innan jag ska göra mig iordning för att bege mot Falun.
Ha en toppen dag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har. Fast här heter det Viktoria. =p Men iaf, det hjälpte inte och förlossningen blev inte ett dugg som jag tänkt.

2010-10-20 @ 07:44:26
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: NATTIS

Jag var på auroramöte men hon som jag fick prata med var riktigt otrevlig och undrade vad jag gjorde där. Hon sa att jag var för "lugn" för att gå på ett sådant möte, men inom mig var det storm... Tror inte att det hjälpte mig speciellt mycket faktiskt.

2010-10-20 @ 08:43:10
URL: http://iformmednattis.blogspot.com/
Postat av: Helena

Jag var där när jag vänta emil, tyckte det lugna mig riktigt bra, hann bara dit en gång, men hon var så snäll och visa mig runt på förlossningen och lyssnade på mig, den andra tiden hade jag när jag redan hade emil i famnen! Lite för sent!



Grattis förresten till magen :), har nog inte sagt det!



Kramar

2010-10-24 @ 10:22:01
URL: http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0