Måndag

Ännu en ny vecka är kommen.. Christian har semester denna vecka :)
Vilket betyder att man hinner göra lite mer här hemma..
Christian tog med Thilde och åkte till jobbet och hämtade mer material till "nya" hallen, som
han ska fortsätta med idag!

Jag måste göra en rejäl storstädning, så de är vad min Måndag ska spenderas med..
Sen ska jag även sortera lite i skåp och tanken är att jag ska upp på vinden och kolla igenom alla kartonger där!
Lite nyfiken är jag allt på vad de ligger i dem!!!
Antar att de mest är skit som vi egentligen bara kan kasta på en gång..
 Eftersom de stått där sen vi flyttade hit!

Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Postat av: JOhanna

Ja tiden går jättefort!! Snart springer din lilla i magen oxå.. Hehe.. Nja så fort kanske det inte går men det börjar närma sig! När är bf?

2010-10-11 @ 09:37:49
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0