Vinds-Rensning!!

Gårdagen var trevlig, började med att vi åkte hem till Syster & Niklas.
Sen blev vi med dom in till underbar, skulle ju ändå vara chafför åt dom på natten så då vart vi med ner på underbar!!!
Men TÄNK att de finns folk som kollar konstigt när dom ser en gravid kvinna inne på krogen! Man behöver  ju inte sitta inne i 9 månader bara för att man är gravid!! Inte enligt mig ialla fall!!
Men hade en mycket trevlig kväll, =)

Idag sov jag till 12, gissa om de var skönt, ingen Thilde som ville kliva upp tidigt och se på Pippi.
Så jag slöa en stund i soffan innan frukost och dusch,
sen begav jag mig ut till Hagge för vinds rensning med Mamma och Syster..
Kom hem med mycket skoj!

Denna pall fick bli med hem!

 
De står Leksand 1939 på den!!!
Så imorgon har jag massor att dona med... =)
Plus lite karonger att fylla med nya loppis prylar till loppisen den 13 november!!

Trevlig lördags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0