Ljust & Fint!

Nu är det ljust och fräscht i vardagsrummet!
Kanon nöjd!
Sen vart de lite små pysslande i köket också..
Men inser att jag måste iväg och inhandla lite nya växter!

 

 

Sen ska jag även åka till hudsmedjan någon dag och
 förbruka mitt presentkort jag fick där i julklapp av min mormor och morfar! :)
Jag var ut på deras hemsida och där fanns mycket smaskigt ;)
Helt gudomligt vackert med vitt och gammalt....

Men som sagt man jobbar sig igenom det sakta men säkert!
Man kan ju inte få allt man pekar på ;) !!!

Men har lite tankar om hur jag vill ha det i huset nu ialla fall,
känns så himla skönt att vi inte stressat med renovering!
Så man ångrat sig!
Sovrummet tog ju sin lilla tid, men med det resultatet verkligen älskar jag mitt sovrum! <3

Nu ska jag försöka göra något åt min förbaskade halsbränna som inte ger sig!
Sen blir de natti natt


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha va de en pik om att vi ångrade våran renovering haha!

Ja jag menade måndag =) blir alldeles virrig av att vara ledig hela dagarna =)

Ja vi har tid vid 11 iaf på bvc =)

2011-01-08 @ 22:53:01
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan man få se bild på sovrummet? :)

2011-01-09 @ 01:46:34
Postat av: Marih

Här är en till som behöver köpa nya blommor. Varit borta i 3veckor o de jag hade gav upp under den tiden :p

2011-01-09 @ 10:12:09
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Lina

Tror det är 50% rabatt på massa blommor på blomaffären i smb om du ändå ska hitåt alltså. =)

2011-01-09 @ 22:58:31
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0