Hemma dag med besök!

Haft en hemma dag idag, varit bil lös och känt mig helt naken!
HALLÅ !!! Det är först nu som jag inser att jag inte skulle klara mig utan mitt körkort!
Tänk om jag aldrig tagit det efter att Thilde föddes, Tackar mig själv för att jag klarade det ;)
Iallafall så har vi haft en dag med besök =)
Trevlig, och samtidigt skönt att bara få vara hemma! Annars är det ju alltid jag och barnen som hälsar på vännerna istan! =)
Dags för er vänner som inte har körkort att få fingrarna ur ;) hihi
Fick kaffebesök av Madde & Alice på förmiddagen =)
Vart tjål, kaffe och målarblocks målning!
Sen kom Amanda på besök, och strax efter det kom Syster och Nicklas!
Malinda och Thilde slängde sig i poolen och låg där och jäste medans jag passade på att plantera lite blommor!
Sen smaskade vi tigermelon, jordgubbar och rabarber ;)
Tack vänner för idag <3

Bjuder på lite pics från dagen!
Thilde hittade en smultrongruva ;)
Och under promenaden hade hon även plockat denna underbara sommarbukett :)
Min lilla blom tjej

Rabarber var ju riktigt gött ju ;) Smarrigt!
Myser med SprAlice :)

Nu blir det sängen!
Ny dag med nya tag imorgon, Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0