Promenad & Pannkakor

Fixat allt inför morgondagen, dags för skogsutflykt på dagis.. Så nu är matsäcken packad.
På kvällkvisten här tog vi oss en promenad tillsammans med Amanda, Hector, Madde & Alice.
Mycket skönt och trevligt. Efter det blev det kvällsis vid Svärmor som bjussa på Pannkakor :)
Så idag slapp jag ställa mig vid spisen, tack och bock.
Vart även lite lek för Havanna och Hector innan det var dags att promenera hemåt!
Väl hemma fick Thilde krypa i pyjamasen och ner under täcket, och i vanlig ordning läste vi bok och mös innan hon somnade.

Bjussar på på korten från lekdagen vid Sussie och Thindra.





På torsdag är det dags för en ny mammaträff igen.
Ser framemot att få träffa alla, tycker dock det är tråkigt att det bara är en gång i månaden.

Nu ska jag slöa lite i soffan innan det är dags att krypa ner.
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Ida Gustafsson

Imörå efter mammaträffen passar inte riktigt. Får annat besök då. Men på eftermiddagen skulle passa för mig, om det fortfarande funkar för er?

2011-05-18 @ 10:15:46
URL: http://idagustafsson-stinn.blogspot.com/
Postat av: Ida Gustafsson

Aha okej :)Ja vi får ta en dag nästa vecka.. Kan höras mer på söndagen så får vi se hur det ser ut. Ha en fin dag i lekparken och så ses vi imörå.

2011-05-18 @ 12:54:03
URL: http://idagustafsson-stinn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0