Hos Oss

Lovad er lite bilder på hemmet!
Här får ni några, att se allt på kort är så missvisande!
Men just nu är det så här hos oss..

Blandat gammalt och nytt!
Det är jag, det är vi <3
Köpmannadisken i köket!
Men den har blivit ompimpad igen! =)

GÄST HALLEN!
Mycket bättre än innan! Innan hade vi en trasig garderobsdörr,
massor med jackor och skor som stog och trängdes!
Nu har vi plats för enbart gästernas jackor och skor :)

Här har ni vardagsrummet!
Delen där vi haft kaos innan, så nu vart det mycket bättre!
Innan stog bordet mitt i rummt och så hade vi en bar, som mest stog och samlade damm!
Men nu är den väck och jag har fått in gungstol, kistan! =)
Enligt mig myckt bättre! (Ignorera bården)!




Ja nu vet ni lite hur vi har det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har det väldigt mysigt :)

2011-11-04 @ 15:40:33
Postat av: frida

Fint ni har de ! :)

2011-11-04 @ 22:45:50
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0