Våran Tisdag

God Afton!
Just nu sitter jag här med ett STORT kallt glas ............... Vatten ;)
Haft sådan fruktansvärd huduvärk nu på kvällen, så jag knappt kunnat röra mig!
Men eftersom Havanna bestämde sig för att ta en eftermiddags vila på 2 tim så hann jag sluta ögonen en stund!

Haft besök av Kina och barnen idag också!
Barnen stängde in sig på Thildes rum direkt dom kom och kom bara ut för att mätta magarna! :)
Efter att vi ätit åkte jag till Smedjebacken och hämtade Sandra som ville komma hit och spendera lite tid innan hon skulle iväg och inhandla soffa! :)
Och självklart får hon spendera all sin lediga tid här <3
När vi kom tillbaka vart det lite kaffe och barnen drog på sig regnkläderna och gick ut för lek :)
En bra dag för både oss vuxna och barn ;)

Nyss kommit upp ur ett varmt bad tillsammans med Thilde <3
Länge sen vi hade lite badtajm tillsammans, och då slogdet mig att tänk för ungefär 9 månader sedan låg jag där i badet och hade jordens dunderkula <3
Helt sjukt va tiden gått fort, Och nu är hon en virvelvind, överallt och ingenstans!
Precis som det ska vara <3

Bjuder på en bild på maggen när Havanna låg där <3
Saknar det lite, men bara liiiiite :)

Och här kommer en bild på våran tjej som blir 4 år om 7 dagar!
Älskar dig min stora skrutt tjej <3

Nu ska jag kika på Idol, Trevlig kväll på er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0