FRISKA

Kan ni förstå vad skönt det är att skriva att nu är vi bannemej friska!! :))
Jobb och dagis imorgon, det behöver vi alla 3! Haha, barnen är mega rastlösa och jag med.
Så vi tänkte faktiskt göra oss iordning och åka in och leka i stora lekparken,
dom MÅSTE få göra av med energi känner jag..

Jag har blivit så där super mega trött och slö nu när jag varit hemma, älskar att va hemma men när kroppen vant sig vid jobb så blir man seg och trött av att gå hemma.
DOCK gör man ju saker om dagarna när man är hemma utan att barnen är sjuka liksom!

NÄ hoppa in i duschen medans lillen sover, ananrs går det inte då hon blir helt tokig när hon inte får duscha eller bada, vilket hon älskar ;)


Ha en fin dag
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0