Sjuka Barn

Här sitter jag med en kopp kaffe, ltie halv seg!
Idag vabbar jag med två sjuka barn! Havanna hämtades från dagis igår, och har haft feber från och till hela dagen igår och inatt.
Hon är även väldigt lös i magen ( tror det hänger på mjölken att vi börjat med det nu igen).
Men nu blir det inge mer mjölkdrickande förens vi ska till barnmottagningen när nu vi får en tid dit?
FATTAR inte varför det ska ta sån jävla tid, så länge som jag hållt på och trilskats med hennes hud !!! Gha!
FAST kom fram till här för någon dag sen att huden och mjölken är inte sammanhängande!
Thilde är också hängig vaknade igår och klagade på ont i örat och vägrade somna grinade och hade jätte ont ( och jag som själv varit öronbarn hela min uppväxt) Vet EXAKT hur det är!
Så nu har vi fått en tid vid doktorn kl 14.00 så dom får kika!

Så en hemmadag idag!
Då kommer jag få mycket gjort, precis som igår =)
Idag ska jag göra roomstyling på Havannas rum.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0