I Rensar Taget

Här hemma flyger det grejer överallt! Har verkligen fått nått ryck att få bort allt gammalt skit som ligger och skräpar överallt. Orkar inte med saker överallt!
Vill ha ut det gamla och in med det nya! I lördags tog jag tag i det värsta, klädkammaren! Fy tusan va grejer, varför varför gör man så mot sig själv!
Sussie var så snäll och kom hit och hjälpte till, tror jag tömde 6 kartonger som jag sen kasta, och en hel kartong som jag ska köra till röda korset! Om jag nu får tid annars åker det på tippen!
 
Idag har jag även rensat i tvättstugan! Vi har ju skåp och bänk därute och det är ju där jag förvarar alla mina ljuslyktor och krukor (ni som känner mig vet ju att jag har en heeeel del). 
Men nu kan man iaf hitta den kruka eller sak man söker :)
Har bara "städ" skåpet kvar, som inte längre är ett städ skåp utan ett bröt skåp! 
 
Men usch vilket tråkigt inlägg, hahaha :) 
Nu ska jag hänga tvätt!
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0