Tisdag!

Herrejösses vad seg man blir av att vara hemma.. Man tror att man ska kunna hinna med mycket!
Men icke, iaf inte när man har två trotsiga tjejer hemma! Hua!
Det har verkligen inte varit en lek nu när vi vart hemma, högt och lågt hela tiden.
Bråkat med varandra om vartannat. :)
Har nog några år kvar med detta tjafs och gnebb... ;) Haha!

Idag har jag iaf äntligen kommit iväg och storhandlat!
Älskar när det är fullt i kyl, frys och skafferi, jag menar vem gör inte det liksom..
Älskar även att gå på mataffärer och handla fins väl inget mer rogivande ;)
 
Nu till veckan ska jag även åka och inhandla färg så jag kan påbörja mina målar projekt!
Har ett linneskåp och ett vitrinskåp som ska få färg på sig!
Ska även köpa lite spetstyg att ha innanför dörrarna på vitrinskåpet, tror det kommer bli as bra!
Sen är jag även ute efter 4 st stolar, spelar ingen roll hur dem ser ut dom ska ändå målas!
Har fått en super idé om hur jag kan göra i vardagsrummet! :)
 
Nä dags att hänga lite tvätt och packa dagisväskorna för imorgon blir det jobb & dagis igen!
 
Kram & Puss på er!
 
 
Älskar er trots erat humör 

Kommentarer
Postat av: Jonna Larsson

Spännande med en ny idé för vardagsrummet, inte står de still på inspirationsfronten inte ;) !
Hoppas du hittar några stolar :)
Tjejerna är så fina <3 <3 <3

Pusspuss

2012-08-22 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0