Lusse lelle

Lucia dagen idag, en tidig morgon för våran del med stress till dagis och jobb..
Men slutade lite tidigare och tog med mig Sandra till dagis för att se tjejerna lussa för oss.
Dom var så fina och duktiga, och JA vi var ute i kylan och det funkade. :)
Väl hemma blev det ett varmt bad för barnen sen mat och sen fick vi besök av Sandra och Hoppi. 
Kvällsfika och lek <3 Älskar att ha vännerna omkring mig, bus och härj här och där och överallt! Det är energi på hög nivå !!!
Imorgon är det äntligen fredag och snart tredje advent, sjukt men sant!
Jag längtar til julafton till allt stök här hemma med min sida av familj och släkt som kommer <3
Så jag får pyssla om dom och bara njuta av att bara vara med dem.
Det är KÄRLEK 
 
Mina fina tomtetjejer <3
Glad Lucia på er !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0