Pausa för en stund!

Andra advent har passerat och jag riktigt känner hur det närmar sig jul. Tiden har gått fort i år varför vet jag inte. 
Skulle gärna pausa en stund!
Jag är iallafall klar med julklapparna åt barnen, har nått enstaka kvar åt kusinerna. Men det fixar man ju på en dag!
Funderar på om man kanske ska fixa en julgran under helgen eller till början av nästa vecka!
Kommer bli kul i år då även Havanna kan vara med och klä den. Kommer ihåg när jag var liten och man gick och väntade på att få klä granen, det var liksom något speciellt med den dagen. Precis så vill jag att mina barn ska känna.
Jag kan även erkänna att när julen är här så blir jag som ett barn på nytt! Älskar det och älskar känslan. Lika på julafton då är jag värre än ungarna när tomten knackar på dörren :D Haha blir helt pirrig..
JA fast jag vet att det är grannen, morfar eller något syskon! Det bara blir så :) 
 
Igår var jag på årets första julbord med jobbet!
Gött och riktigt trevligt :)
 
Nä nu svamlar jag men ni fick en liten update iaf!
 
Kram&Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0