Äntligen kväll, snart sängen!

Är trött och slut i hela kroppen efter en kanon dag!
Har en sån fruktansvärd mensvärk och den sätter sig i svanskotan på mig!! Gillas inte!
Jag har nyss diskat ett berg av disk, packat barnens dagisväskor, plockat fram dagiskläder, städat undan alla leksaker och ska strax hänga lite tvätt!
Sen blir det duschen, men mer sugen på ett riktigt hett bad! Men sängen lockar mer än ett bad just nu kan jag lova!!
Måste ju bara visa er Havannas sötaste Dagisväska som hon fick i 1 årspresent av Elin, Ofelia, Helena & Isabella!
Hur söööt är den inte då =)?

Nä nu ska jag göra sista rycket innan sängen!
Imorgon blir det jobb och dagis igen, i 3 dagar sen blri vi lediga ett tag framöver tills jag blir inkallad på mer jobb!
Så då hinner vi träffa lite vänner och umgås igen..

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Emelie P

Hmm konstigt det gick ej att kommentera de översta inläggen:/ eller kanske bara jag som inte fattar:) Men tack, den stolen ska jag kolla upp:)

Väldigt söt väska förresten!!

2012-02-28 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0