Cupcakes med färg

Igår surfade jag runt och kikade lite efter nå smarrigt att baka till det kommadne 1 årskalaset ihelgen. Och än så länge har jag fastnat för cupcakes med färg, så det får det bli! Dom var till och med enkla och göra, perfekt för mig som kanske inte är den bästa på att baka! Haha
Sen ska jag försöka mig på en smarrig tårta, lär ju iallafalla göra 3! Men har en annan idé på gång! Hoppas på att det blir lika bra som jag tänker mig. Ja annars är det väl inte hela världen den ska ju ändå ätas upp!
Sen blir det chokladbollar, bullar och nå småkakor!
Blir enkelt och snabbt! ;)

Nu ska jag göra klart kvällsmaten så den är klart tills sambon anländer, sen ska vi ta oss en promenad och hälsa på grannarna Petra, Robban & lilla Filip på andra sidan korset!
Ska bli kul, och även spännande att få se deras nyrenoverade kök!

Hörs senare!
Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja visst är de förjävligt med alla kemikalier, de var mycket bättre förr.. och då menar jag låååångt tillbaka !



Vill nästan bo och leva som dom gjorde i "lilla huset på prärien" de verkar så mysigt och fritt från massa tok :) haha !



Ja riktigt synd om dom som hamnar i en sån där depression usch. Glad att man klarade sig :) <3



Ha en mysig kväll :D !!

Pusspuss <3

2012-01-17 @ 18:18:53
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0