Tjenare!

Här sitter jag och väntar på att Christian & Thilde ska komma hem från badhuset, dom drog dit efter att jag kom hem från jobbet dom tog även med sig kusin Ebba så dom har säkert mega kul!
Meningen var att hela familjen skulle åka men jag hade ingen lust då jag har den försbaskade äckliga mensen!

Så jag och Havanna in oss i bilen istället och åkte och fixade handlingen!
Och nu väntar jag på att våffeljärnet ska bli varmt så jag får börja grädda mina våfflor, är lite smått hungrig!
Sen tänker jag bannejmej slöa på soffan hela kvällen (som alla andra kvällar).

Ihelgen funderar jag på att dra med mig min kära sambo någonstans och hitta på något med honom.
Bara han och jag, var verkligen evigheter sedan, så Mamma får nog agera lite barnvakt tror då inte hon säger nej åt sina goa barnbarn :)
Och vet ni vad, jag längtar som en toka efter våren! Orkar inte med snö och kyla mer!
Nä ge mig vår, bar mark och sooooool.

Nä nu tjålar jag igen!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: marion

nej, hittade den på weheartit :) haha

2012-02-03 @ 20:14:45
URL: http://mariiiionpalojarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0