1 Juni 2012

Hallå kära ni!
Här har det varit tomt ett tag! Ber om ursäkt men tiden har inte funnits.
Idag går vi in i en ny månad, vi välkomnar JUNI månad =)
Det betyder att sommaren kommer och det känns riktigt skönt!
Vi har ju haft någon vecka med riktigt sommarvärme, och vi håller väl tummarna på att den återvänder snart ;)

Vi alla här hemma mår bra, förutom att jag vabbat med Havanna igår och idag. Skruttan har haft feber :/
Tror att det är tänderna som spökar då hon helst bara vill gå runt med tanborsten i munnen!
Men annars är vi pigga och krya!
Helgen som var bestog av marknad, utgång med bästa pinglorna (och hade en grym kväll).
Sen picknick vända med familjen till S&J,s stuga vid väsman.
Riktigt mysigt. 

Sen har vi även varit på Havannas första utvecklingsamtal, och jag blir så stolt när jag får höra massa positiva saker om henne.
Det går framåt, hon är en glad och sprallig tjej och vet exakt vad  hon vill, visar det tydligt och är tidig med mycket <3

Stora lilla tjejen! Älskar dig <3


Thilde har tagit sitt första dopp i sjön 20 grader var det och helt okej!
Dock doppade jag bara fötterna, badkruka som jag är ;)

Stora älskade tjejen <3


Puss&Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0