Hallå Maj

Oj 1 vecka och 5 dagar sedan jag tog mig tid att sitta här!
Vi har nu kommit i i Maj månad =) Härligt vi närmar oss sommaren!!! 

Dagarna rinner iväg och jag har fullt upp hela tiden, jobb och dagis är ju det som tar upp mer än halva våra dagar.
Sen när vi kommer hem är det mest mys med barnen som gäller, eller tvättning matlagning ja ni vet allt sånt som hör till!
Men för 1 vecka sedan började jag med något som jag är fast i!
Löpning, fyfan va skönt det är! Det är Sandra som lurat med mig i torsk träsket! ;) Hahaha
Snacka om att man var ovan det första dagarna men det går bättre och bättre :) I like
Så det är typ så vår dagar sett ut den senaste veckan.
Även hunnit med att plocka fram utemöbler och lekställningen åt barnen =)
Vi har ju haft nån dag här med strålande sol och super varmt!
Älskar att våren snart är här på riktigt :)
Valborgsfirandet iår spenderades som vanligt med våra älskade vänner Peter, Carro och barnen =)
Mycket god mat, tjål, lek, härj, brasa och framförallt vacker fyrverkeri ;)

Idag har jag & Sandra varit på modell för en dag, sht va kul :)
Bara få unna sig lite tid själv, vart sminkade och riktigt omhändertagna!
Jag vart riktigt nöjd med min sminkning vore fan inte fel att ha så här hela dagarna.
Sen fotades vi och de flesta bilderna vart riktigt riktigt bra :)
Några fick följa med hem, ska försöka hinna visa er någon dag.. 

Nu ska jag försöka göra något åt denna lördag också!
Skulle lätt kunna dra på mig träningskläderna och ta mig en runda ;)
Haha men tror jag skippar det idag, för ladda inför veckan istället!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0