Tjabba Tjena Hallå!

Hur gärna jag än skulle vilja sitta här på bloggen 24/7 så hinner jag tametusan inte. Har ju en massa jag skulle vilja dela med mig av. Men tiden räcker liksom inte till på nått konstigt vis.
När jag inte jobbar spenderar jag min lediga tid med barnen, familjen och vännerna.
Och tar till vara på allt som jag annars inte hinner. 
Jobbet tar mycket tid, men jag trivs så in i bomben med mitt nya jobb och vet ni vad? Jag fick FÖRLÄNGT!! 
Så sjukt GLAD !!!! 
Kan inte få ett bättre jobb än nu, och jag håller mina tummar att jag får stanna kvar! 
 
Idag har jag iaf jobbat sen har vi firat Thindra som fyllde hela 2 år idag! Hallå vart tar tiden vägen? Har aldrig i mitt liv känt att tiden gått så fort som nu alltså!
Det bjöds på massa gott fika och barnen lekte så snällt så.
 
Detta fick Thindra av oss i paket, och jag tror att det gillades skarpt! =)
 
Lite uppdatering iallafall!
Återkommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0