En historia kort

Sitter just nu på villgott, barnen har myst i läshörnan men sitter just nu och degar med trolldegen! Havanna gör pooopar säger hon, med andra ord snoppar :) haha ja den där damen har fantasi ;)
Själv sitter jag i soffan med en kopp kaffe och beundrar tjejerna, jag är så lycklig lottad att jag har dem <3
Och det är dom som gör mig stark!
Älskar er till oändligheten och vidare <3

Föresten julen närmar sig med stormsteg, 2 månader kvar! Herrejösses! Ska redan nu börja köpa julklappar!
Och den 4 november drar jag och Carro till Ullared, så då ska det handlas en massa ;) har ju en del att handla till!
Om någon mer är sugen på att hänga med så hojta till ;)

Nu ska jag njuta av stunden här innan jobb & dagis!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0