Hallå Onsdag

Ännu en dag hemma med VAB av barn!
Ungarna härjar överallt, river och sliter i allt! Men det är ju så det är. 
Jag har iaf hunnit gjort lite höstmysigt här hemma, fått lite mer höstkänsla!
Bytt gardiner i kök och sovrum, barnens rum ska också få nya och när jag ändå bytte gardiner så putsade jag även dem fönstren! Tummen upp till mig :) 
Det är ändå rätt så skoj att putsa fönstren när man väl kommit igång :)
 
Havanna har fått nå konstiga prickar på låren ? :/ Så vid ett tiden ska vi till solsidan och få klarhet i vad det kan vara!
Skulle kunna va höstblåsor, vattkoppor tror jag inte det är ser iaf inte ut som det. Annars kanske det hänger ihop med hennes atopiskt eksem..
Skulle vilja ge mig ut på en redig PW men med två stycken barn med olika viljor så kan jag glömma det!
Kanske kan ta en liten promme runt byn iaf, men är ju inte den bästa promenad vägen just nu eftersom dom har grävt upp hela skeppis!!! :(
Kanske slänger in vagnen och cykeln till thilde och tar mig en promenad inne istan när jag ändå ska dit!
Vi får se!
 
 
NÄ slut gnällt! In i duschen och bli människa!
Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0