En lugn helg

Igår hade vi lekbesök av Milo och Melina, massa bus och lek! Och Havanna och Melina leker verkligen såå bra tillsammans :) Märks så tydligt att dom gillar varandra! Sötnosarna :)
På kvällen var det endast jag och barnen hemma då Christian var ut på stan tillsammans med Peter.
Så vi åt gott och hade riktigt mysigt. När barnen somnat la jag mig i sängen och kollade på en gång i Phuket :) as bra och rolig film, sevärd? JA!!

Idag har vi endast haft en riktigt slö söndag, myst hela dagen lång!

Imorgon drar jobb och dagis igång igen! Och nu mina vänner vill jag att ni håller tummarna för mig!!!
Wie är mega nervös, :) hihi ni får veta mer senare!

Puss&kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0