September, Välkommen!

Ny månad, och hösten är här på riktigt nu, solen lyser i sin närvaro men det är inte någon värme längre när den väl är framme.
Men man får ändå en sån härlig känsla av hösten på något konstigt vis!

Idag har vi varit på 1 årskalas, Leos kalas =)
Det bjöds på massa bus och lek, såklart fika också! Så kul att träffa alla barn och mammor.
Tack Jossan, Robin och Leo för ett lyckat kalas.
  
  

Sen har jag fixat mitt CV fått det utskrivet och tagit kopior på alla arbetsgivarintyg! Jag håller mina tummar HÅRT!
Ni får gärna göra det ni med ;)
Det är ju det här jag vill, jag hoppas så mycket på detta och vill detta så mycket, men vi får se vad som händer och sker!

Nu på kvällen åkte hela familjen till utsiktspunkten i Sörvik!
Super mysigt, vi hade med oss lite picknick och njöt av naturen! Helt ärligt så fattar jag inte varför man inte spenderar mer tid i skogen för? Det är ju hur härligt som helst!
Mer natur åt folket ...
 
  


Dags att ta en springtur som ännu ett avslut på denna helg!
Kram & Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0