Sjuk stuga!

Fy för influensa ! Det började med att Thilde vart dålig i lördags kväll, hög feber och frossa. Sen havannas tur och sen min! Barnen är bättre dock har dom en hemsk hosta fortfarande, jag fryser och svettas från och till! Men har idag orkat duschat barnen, slängt in en maskin med tvätt och fått i mig en kopp kaffe. Mer än vad jag gjorde igår, igår var soffan och jag bästa vänner och barnen var duktiga att underhålla sig själva <3

Dagen imorgon kommer se likadan ut som idag! Första vabb dagen på detta året imorgon, igår och idag var jag ju ledig från jobbet så det var ju skönt att slippa sjukskriva sig!
Men vi ska vara hemma tills vi blir helt friska så eventuellt hela veckan! Alla baciller ska väck! Så vi kan dra igång vardagen med jobb, dagis och träning igen!

Nä ska vila ögonen en stund innan jag tänker ta mig en dusch!
Bjuder på två bilder från våran dag på lek&buslandet i lördags..
Mina fina barn <3

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Plutten

Uscha! Stackare:( hemskt mÅnga som ligger med flunsan nu, även i Gävle! Krya på er!

2013-01-29 @ 14:34:41
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0