....

Idag (13 snabba)

Dagens humör: Lite till och från.. :-)
Dagens mående: Trött, och utmattad!
Dagens borde: Städa, men orka!
Dagens frisyr: utsläppt, med uppsatt lugg
Dagens klädsel: Jeans, vit tröja, med rött linne under..
Dagens planer: Till villgott, thilde ska få spruta.. :-(
Dagens materiella vill ha: Matsalsbord
Dagens längtan: Soooova..
Dagens fundering: Hur de blir till helgen??
Dagens beroende: Bita i läppen (som vanligt)
Dagens tråkigaste: Vet ej faktiskt!
Dagens tidning: Dt på internet
Dagens låt: Takida curly sue..

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej och det har jag faktiskt inte gjort heller .. De enda jag har pratat med detta om är kristoffer, mamma och pappa och det är för att alla dem var där. Det är inget jag gått och pratat om med andra, men tyvärr så tycker andra om att snacka ! Mm han har gjort det, men en del annat kring det som jag inte vill ta upp här ..

2008-04-16 @ 16:04:43
URL: http://www.johannamalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0