.,.,.,.,.,.,.,.,

Guud va skönt de är och duscha! Man blir som en helt ny människa känns de som.. :-D
Idag när vi kom hem från stan har jag hunnit med och tvättat 3 maskiner.. Har fortfarande lite mer tvätt att ta itu med men de får bli under morgondagen om de hinns!
För imorgon är de valborg och de kommer en massa vänner och grillar ;-) Ska bli skoj!
Kina & Linus  Carro & Peter   Linda & Daniel med sin cornelia,  Totto och eventuellt Emmilie och Mattias.. :-D

Vi ska grilla, tjåla en massa skit, och grabbarna ska basta.. Så vi tjejer får hitta på nått vi :-D Hihi men de gör man ju alltid..
Sen blir de fyrverkerier och kanske brasa, Christian skulle ringa till brandkåren imon och höra om man fick elda.. Men tror inte de :-( Om de är så här torrt. Men men de visar sig!!

Måste ta och städa lite imon också, sen göra iordning på min toalett igen :-D Nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka den.. Hehe ;-) Så har tvättat mattan idag så den är fräsch imon..
Måste ta och bädda rent i alla sängarna också..
Ska åka till Christians jobb  också ska käka lunch med personalen.. Trevligt trevligt.. Ska försöka hinna in på Maritas dom har ju sååå mycket snygg till hemmet och barn.. :-D Men de visar sig..

Jaa och min karl han är helt fast klistrad vid TV:n just nu.. Antar att Totto också är de.. :-DJapp deras jäkla GTA de NYA.. Men men jag har ju min dator.. Bara jag har den.. haha..  :-D

En fullbokad dag kan man säga.. Haha :-D

Dags att sova.. Är sååå trött!
God Natt & Sov Gott Alla Bloggläsare..



Kommentarer
Postat av: Kina

Kommer bli riktigt skojj i morgon

2008-04-29 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0