God Kväll Kära Bloggläsare!

Skriver ett inlägg nu för sen lär jag ta nått att äta och dammsuga av lite.. Och försöka få min dotter att sova! har varit lite knölig med läggandet men de blir bättre och bättre!

Ja ni Idag har vi varit ute hela dagen så skönt! på förmiddagen om Linda hit som vi inte träffat på 4 månader, eftersom hon varit i sälen och jobbat.. Och nu skulle vi passa på och träffas för hon åker snart igen :-(

I alla fall vi fikade lite ute på gården sen fick de bli en varsin tur på våran fyrhjuling som vi köpt.. :-D De är ju sååå kul med leksaker... :-)

Sen har vi även varit och hälsat på Marwin och Mia, såå söt han är då.. :-D Men fick tyvärr ingen bild på honom.. :-( Men en annan gång kanske..

Dags att få nått i magen! Håller på att hungra ihjäl känns de som.. :-(


524324-35

Linda på vrålåket..

524324-34

Jag på vrålåket! Ja och jag vet inte vad jag gör för min.. Haha :-D

524324-36


Så klart Thilde också ska köra, vi tog en tur med henne också såklart.. :-)

524324-38

Ja ÄNTLIGEN Pappa kom hem med en gunga! En 3 i 1 gunga super smidigt.. Man kan först ha den som en babygunga, sen ta bort den röda delen då blir de en sittgunga med ryggstöd sen kan man även plocka bort ryggstödet så de blir en enkel gunga.. Suverän.. :-)


524324-37

Var ju kul när man kunde titta på allt.. :-)

Kommentarer
Postat av: Kina

Ååå vad roligt. Vet du vart han hade köpt den??? Det var ju jätte bra att man kunde göra om den

2008-04-17 @ 20:53:14
Postat av: Hanna

Vilken härlig gunga :-)

2008-04-17 @ 21:38:55
Postat av: Linda

Guu va söt hon är i gungan =) Hehe =)

2008-04-19 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0