God Morgon!

Guuud vilket fint väder vi fått idag då :-)
Thilde har precis somnat om, annars brukar hon somna om igen vid halv 8 när pappa åkt till jobbet, men idag har hon verkligen varit lite knölig på morgonen.. Men men..

Idag kommer Linda och hälsar på har inte setts på 3-4 månader ju :-( Hon har varit i sälen och jobbat och nu blir hon bara hemma till 19 maj sen ska hon utomlands och jobba! Inte mycket man ser av henne inte :-D

Sen så ska jag fixa en header till Jajja, Josses syster.. :-) har suttit lite igår och kikat.. Gud va mycket kul jag kommit på nu :-D Är ju såå kul att hålla på..
Ska göra om min idag också tänkte jag om de finns tid..

Får se om jag ska ta och åka till Jenny också, de var ju såå länge sen vi var där... :-)
Så kan man ju gå och hälsa på pappa på jobbet också, har inte varit där sen dom byggt ut ju :-( Alltså ner de vart klart..

Får även bli en promenad idag också!! Passa på när de är såå fint ute!

Ha en fin dag vänner! De ska jag ha.. :-D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan få trixa med min blogg om du vill med :) din är ju så jäkla snyyyg!

2008-04-17 @ 09:53:38
URL: http://jojjo85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0