Just ingenting !!

Jaha idag har de inte hänt så mycket kul..
Förutom att jag har packat upp en massa kartonger som jag haft vid mamma.. En massa roliga grejer, alla mina krukor.. sen lite smått till köket.. Och min fina servis.. :-) Så har plockat i ordning i köket nu.. Skönt.. :-D

Sen har vi spenderat dagen ute i solen har gungat och bara tagit de lugnt.. Johan, Jenny och Ebba kom förbi en sväng idag dom hade låst sig ute :-( Typiskt men vaktmästaren öppnade åt dom iaf.. :-)
Hoppas de gick bra på operationen idag Hanna.. Usch inge kul.. Tycker verkligen inte om sjukhus. :-(

Imon ska jag in till stan och handla nått fint till lilla Maya som kommer hem antingen imon eller på lördag.. Guuud va jag lääängtar efter att få träffa er och se henne.. Har ju fått kort men vill se henne live.. :-) Hehe..

Thilde ställer sig upp själv nu.. Bara hon har nått att hålla i, så duktig så, sen har hon börjat att skjuta iväg sig med fötterna när hon sitter i en rasande fart så hon dunstar ner på magen.. :-( Lilla skorvunge.. Men de går över lika fort igen :-D
Och dansa kan hon också, sen är de ett vinkande utan dess like, de är såå roligt.. :-)
Guud va tiden går fort! Tyckte nyss man fick sin lilla i famnen.. :-D

Ha en bra kväll..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jädrans vad Thilde kan svänga sina lurviga...Ebba me! Dom har det nog i blodet! Undrar vem som är mest dansant, Marina eller kanske Helge? Haha

2008-04-24 @ 22:51:51
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: alexandra

när man trycker på mitt namn där i dina bloggade vänner så funkar det inte..den hamnar på nåt annat ställe!

/alexandra

2008-04-25 @ 08:11:45
URL: http://litenvra.blogspot.com
Postat av: emelie

Ja jag vet, kan inte lämna kommentar heller i din blogg ? Hmm?

2008-04-25 @ 08:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0