Ny Dag, Nya Tag ..

Idag har vaknade vi halv 6,.. Men inte på grund av Thilde utan på min karl :-( så då fick hela familjen gå upp :-) Jaja de var väl lika bra! Så man fick nått gjort.. Har hunnit med att städa i hela köket, och satt upp nya gardiner de vart super fint.. :-D

Christian håller på att slänga massa skit så han ska åka till tippen och NEJ TACK jag vill inte med.. Usch :-( Luktar ju såå illa där :-(

Sen senare på dagen ska vi och handla lite kött och gotte till ikväll för vi ska nämligen hem till Kina, Linus och felicia och grilla.. Mmm så gott de ska bli :-) haha fast vi grilla igår också.. Hehe :-D

Ne dags att lägga Thilde i vagnen och ta den dagliga rundan runt byn så hon får sova lite.. :-) Så kan jag fortsätta med mitt städande och bytande av gardinger..

Soooo looong Bloggisch!!!

524324-39

Felicia och Thilde, håller varann i handen.. :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Emelie
Det har varit krångel med blogg.se så jag har inte tagit mig in..men jag ska kika på din design under dagen om jag hinner...samma färger?

Kram

2008-04-19 @ 12:04:59
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: Jenny

Bara bra tack..hur mår ni :)
Jag har ju lite bilder men om du vill ha nån speciell kan du skicka:)

Kram

2008-04-19 @ 13:09:42
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: emelie

Skönt att de är bra med dig! jo bara bra med oss :-D

ja jag kan ju kika, i så fall skickar jag den.

Kram

2008-04-19 @ 14:47:18
Postat av: jenny

Okidoki...fixar det så fort jag hinner :)

Kram

2008-04-19 @ 19:24:04
URL: http://jennyerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0